Padajici syslogd

Robert Hanzlik robi na vol.cz
Pondělí Prosinec 9 14:07:18 CET 1996

Sauer David wrote:

> Taky bych hledal problem v libc. Po downgrade z 5.4.13 na 5.4.7
> stejny problem zmizel.

Nebo zkuste upgrade na 5.4.17. Tez jsem mel nekolik nemalo problemu,
treba ohledne Squida na 5.4.12 a po upgrade je to vse veeelmi pekne ...

--
Bye
        Robi

Robert Hanzlik                       Video On Line a.s - Czech Republic
e-mail : robi na vol.cz                 http://www.vol.cz
tel : +42-2-21844336                 fax : +42-2-21844335