SLIP server v RedHatu

Vlastimi Cudek vlasta na gity.cz
Pondělí Prosinec 9 16:02:12 CET 1996

Dobrej den,

 Pred nedavnem jsem presel z distribuce Slackwaru na Redhat, a chci si
zde vytvorit SLIP server. Bohuzel, se mi nepodarilo zjistit v kterem
RPMku je obsazen programek slattach. Poradte mi nekdo, kde se tento prg.
nachazi, a zdali Redhat umoznuje vytvorit SLIP server i pomoci svych
konfiguracnich nastroju, nebo je to potreba delat editovanim konfig.
souboru.

					Dekuji
						Vlastimil Cudek
| Vlastimil Cudek                                                |
| addr.: GiTy                        e-mail: vcudek na gity.cz      |
|        Marianske nam.1                                         |
|	 617 00 Brno                 tel: +42 5 45129293         |
|        The Czech Republic          fax: +42 5 45129200         |