Pentiovske RPMS II

Zdenek Mazanec mazanec na fzu.cz
Úterý Prosinec 10 09:40:04 CET 1996

Ahojte linuxaci (podruhe na tema P5/RPMS)
 nevim, mozna jsem asi hloupej, ale upgradem vsech P5 RPMS, co jsou k
dispozici, ze mi zadarilo nabourat pam a mozna jeste neco jineho (spravila
to minimalni instalace po siti, prace na 10 min) takze vas uprimne varuju
pred jejich pouzivanim "nadoraz". Celkem souhlasim s nazorem, ze je vhodne
pouzit ty na CPU nejnarocnejsi typu prekladacu, interpreteru atd. V kazdem
pripade se obratim na autora .. (diky za kontakt, uz nevim komu)
                                                                        BH