APC a Linux

David Trcka david na poda.cz
Úterý Prosinec 10 13:42:10 CET 1996

Provozuji a monitoruji. Nutno pouzit kabel pro Windows 95 dodavany se softwarem PowerChute Pro for W95 (sedy), protoze ten normalni (cerny) neumoznuje sledovat nizke napeti baterie (alespon u me).
Jako monitorovaci program pouzivam upraveny powerd ze zdrojaku z FAQ (tusim ze UPS-HOWTO.faq), a to tak, ze pouze zapisuje do /etc/powerstatus stav UPS. Druhy program bezici na pozadi sleduje tento soubor a v pripade vyskytu BATTLOW udela shutdown a zhodi UPS (aby bylo jasno, nemam totiz novy init, ktery umi sledovat signaly powerd, a nechce se mi nejaky kompilovat, tak sem to takto obesel).
Jak funguje kabel jsem zjistil pomoci programu upscheck, jehoz zdrojak je v te same faq. Pokud by byl zajem, muzu to tady postnout, ale momentalne to nemam v dosahu.

David

Jaroslav Pxibyl <pribyl na space.cz> wrote in article <32A2A38A.16D na space.cz>...
Zdravim vsechny,

chtel bych se zeptat, jestli někdo neprovozuje UPS od APC pod linuxem.
Ja ji mam jen pripojenou a nicim nesleduji, jestli prave vypadlo napeti
ci ne, a kdyz dojdou batery, tak linux padne jako kdybych ho vytach ze
zasuvky.

		Dik    Priba