nechodi CGI

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 10 18:38:06 CET 1996

> Zdravim !
>
> Po instalaci serveru Apache, jsem si moc liboval jak mi to krasne chodi.
> Ted ale vidim, ze tomu zase tak neni.
>
> Mam RedHat 4.0 v nem byl Apache jiz nainstalovan. Pouze jsem upravil
> httpd.conf.
> je tam specifikovano vse. Dokonce i kam ma chodit pro scripty cgi.
> Problem je ale jinde. Script mi to vubec nespusti. Pouze ho to vypise
> jako stranku.

Mate povoleno provadeni cgi skriptu? Ma ten skript prava pro
provadeni? Existuje na tom serveru program, uvedeny za #! ? Co ten
skript napise, kdyz ho spustite z prikazove radky? Jaky je vlastnik
toho skriptu?

> Co s tim ?

Mozna by pomohlo, kdybyste nejprve odpovedel na vyse uvedene otazky,
pak Vam budeme moci lepe pomoci.

                   I can take or leave it if I please