Loadlin a ELF

hampl hampl na ttc.cz
Středa Prosinec 11 09:13:45 CET 1996

Jakub Jelinek wrote:

> A nepouzivate nahodou vytvoreny vmlinux namisto
> arch/i386/boot/compressed/zImage?
> Ten prvni totiz na intelu nabootovat nejde. Kdyz neco zacina ELF, tak to
> znamena, ze by BIOS musel mit sajn o tom, co to ELF je, resp. stacilo by
> LILO/LOADLIN, ale ani jeden z nich to neumi...

Mate pravdu (taky me to mohlo napadnout!), je to tak,
az na to ze on ten  arch/i386/boot/compressed/zImage jaksi nevytvoril.
Teprve kdyz jsem udelal make mrproper a znuvu make ""
vytvoril onen soubor ale v arch/i386/boot/.
Samozrejme s nim to fungovalo bez problemu.
Takze diky za pomoc.

--
S pozdravem

Hampl Jaroslav