Polila me hruza

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Středa Prosinec 11 09:20:06 CET 1996

> Chtel bych se zeptat, kde by se dali sehnat knihovny %SUBJ% nejlepe v
> Praze.
>
> Jeste lepe Motif pro RedHat.
...... atd.

Dost dobre nevim co mam napsat. Myslel jsem, ze se jedna o mail od
soukrome osoby a podle toho jsem na nej reagoval :-(. Slibuji, ze si
udelam zvlastni ucet pro tuto konferenci a kam nebude chodit nic jineho,
pokud me teda nevyhodite  :-(((((((((((. Je brzo rano a ja skoro spal,
kdyz sem to psal .....

Jeste jednou se omlouvam!
L. Mrazek

|      Lubor Mrazek        |  E-mail:        mrazek na ipex.cz                 |
|      Internet Man        |  Phone & Fax:   +42 38 37372, 57594, 57632     |
|          IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner             |
|           Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic              |