APC a Linux Smart UPS APC 420

Ing. Miroslav Foltan foltan na caldera.axon.sk
Středa Prosinec 11 12:54:56 CET 1996

> Viz. apcd daemon od Pavla Korenskeho. Staci 3 dratovy seriovy kabel
> (popsan v dokumentaci) a beha to skvele. Do logu zapisuje i teplotu
> ve zdroji a kolisani napeti. Shutdown dela ve svoji rezii, neni treba
> vubec sahat do systemovych souboru.
>
> 						Ivan

Mam podobny problem , akurat ze UPS este nemam vobec pripojeny. Chcel by som
sa spytat kde zozeniem ten spominany apcd daemon od Pavla Korenskeho. +
dokumentaciu.
Na disketach som k nemu dostal PowerChute pre UnixWare, Unix, OS/2, NT,
NetWare. Ma niekdo skusenosti s tymito  programami, mne sa nepodarilo tu
verziu pre Unix ani nahrat ( nepozna filesystem ).
Prosim Vas, ozvite sa niekto ked mate chodiaci APC pod Linuxom.

Cauko.
				Miro.