LYNX

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Středa Prosinec 11 16:23:08 CET 1996

Dobry den,
 nainstaloval jsem LYNX 2.5 z Redhatu. Problem je v tom, ze pokud
napisu:
    lynx <nejaky soubor v html>

Pak pro radoveho uzivatele napise(hruby preklad):

 Nemohu najit pocatecni soubor nebo neni ve formatu text/html nebo
text/ascii

Zajimave je, ze pokud spustim lynx jako root, je vsechno Ok.
Zkusil jsem nastavit uid i gid, ale nic se nezmenilo. Cteny soubor ma
atrinuty 644.
        Nevite nekdo, kde by mohl byt problem ?
                                    David Sauer
                                    xsauer na hwlab.felk.cvut.cz