problemy s IPX linux routerem

Sprava site UFCH JH sprava na jh-inst.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 12 08:39:47 CET 1996

>Nejsem sice odbornik, ale zda se mi, ze problem muze byt spis v NetBIOS
>pres IPX/SPX.

Mel jsem (a mam) naprosto stejny problem s routovanim IPX pres Linuxove PPP.
Prestoze IPX se routuje, NetBIOS over IPX nikoliv. Ptal jsem se na to i v teto
konferenci a jedna z odpovedi byla nainstalovat Sambu (k cemuz jsem se ovsem
jeste nedostal). Myslim, ze cela vec by mohla mit neco spolecneho s
"propagation of type 20 IPX packets", coz je pojem, ktery nechapu do hloubky,
ale ma neco spolecneho s NetBIOSem (tento pojem se objevuje se u upgrardu IPX
routeru pro Novell {IPXRTR3 - NLSP}).

Jiri Polach