Neinstalujici se RPMka

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 12 15:10:04 CET 1996

On 12 Dec 1996, Simonik Ivan wrote:

> presel jsem na svem domacim Linuxu na RH s jeho jedinecnymi RPMky. Vcera
> jsem chtel pocestit TeX a pritahl;j jsem si k tomu RPM. Myslel jsem si, ze
> spustim RPM a bude pocesteno. Ovsem rpm hlasi, ze tento balik nemuze
> instalovat. Nechal jsem ho, aby se trochu vice vykecal (-vv) a tam jsem
> nasel, ze mu nesedi ocekavana delka s tou, co dostane jako soucet hlavicky
> a baliku. Mam spatnou verzi RPM nebo o co jde?
>

> 			Diky Ivan
>
> PS: RH4.0 s updates z minuleho tydne, RPM balik byl z ftp.muni.cz

Vyse uvedene se na nasem pracovisti podarilo zcela bez problemu. RH4.0 bez
updates, RPM rovnez z ftp.fi.muni.cz, nainstalovany rpm tetexu, krome
tetex-latex. Mozna je to hloupost, ale co zkusit RPMka pocesteni stahnout
jeste jednou?

Mimochodem, totez se podarilo nainstalovat i na Debian - deb-make z
"vyvojove distribuce" bo, vsechny RPM bez problemu prelozeny a
nainstalovany prikazem "alien -n balik.rpm".

S pozdravem

                           Jan Schier

Dept. of Adaptive Systems                    | anonymous: ftp.utia.cas.cz
Inst. of Information Theory and Automation   | gopher:    gopher.utia.cas.cz
Academy of Sciences of the Czech Republic    | WWW:       http://www.utia.cas.cz
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic   |

Tel:     +42 2 6605 2251                       Fax:     +42 2 688 4903
         +42 2 688  3421		       E-mail:  schier na utia.cas.cz