Binarni kompatibilita

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Prosinec 13 09:21:12 CET 1996

>a) Lze program kompilovany napr. pod RedHat a preneseny napr. na
>system se Slackware 3.1. spustit ?

ano (oboji je linux, lisi se pouze distribuce, tj. umisteni souboru
atd. => nevidim duvod proc ne)
btw jinak by mi nefungovala moje instalace linuxu, ktera kombinuje obe
distribuce

>Nebo je nutna lokalni rekompilace?

ne

>Je na to nejake obecnejsi pravidlo ? (Samozrejme predpokladam HW
>kompatibilitu obou systemu)

?!? (pravidlo na co?)

>b) A jak je to s binarnimi datovymi soubory ? Kdyz na RH zapisu
>binarni floatove pole do souboru, prectu ho i jinde, nebo je nutna
>komunikace skrzeva ASCII soubory?

vse by melo byt v poradku, lze cist i data jinych  op. systemu bezicich
na PC (jediny typ problemu s binarnimy daty je
napr. linux na intelu -> sgi, protoze kazdy z nich pouziva jine poradi
bytu --- little endian x big endian)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael