padajici syslog daemon

Michal Choura XCHOURA na cs.felk.cvut.cz
Pátek Prosinec 13 12:02:38 CET 1996

On Wed, 11 Dec 1996, Filip Zaludek wrote:

> Pomohlo mi pridat jmeno masiny s vymyslenou IP do /etc/hosts,
> i presto ze neni na inetu.
>
> Filip Zaludek

Tak uz vazne nevim, ale ani toto, ani ruzne verse libc mi nepomohly.
Problem je opravdu nekde v knihovnach, protoze po vymene motherboardu za
stary dobry 386 padal syslogd stejne. Zkousel jsem libc 5.3.12, dokonce i
5.2.18, a pochopitelne 5.4.17 -- komilovany jak s novou dl-malloc, tak
i puvodni GNU-malloc, ale nic nepomaha.
   Nevite, kde by jeste mohl byt problem?

				Dekuji,
					Michal Choura

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura na cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |