Linux a detekce disku...

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Neděle Prosinec 15 13:57:55 CET 1996

Pavel Hroza napsal:
[...]
: primary master  WD 1.6 GB
: primary slave   ATAPI CD 2x
: secondary master  Conner 170 MB
[...]
: hdc:irq probe failed 3*za sebou
:
: hdc:irq timeout 0x51 blablablabla     asi 5*
:                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^tady presne nevim co je...
: ide1 reset:success

	Tohle asi bude hardwarovy problem. Kdysi jsem mel desku,
ktera pres sebe nepoustela IRQ 15 (byla to 486 VLBus, koupena
od firmy SCOS -- nechteli mi ji vymenit, potvory). IRQ 15
se tam pouzivalo pro jakysi powersaving, a neslo to vypnout ani
pomoci k tomu urceneho jumperu. Vas problem vypada podobne
-- nechodi vam IRQ 15 od druheho IDE radice. Zkusil bych vymenit
mainboard nebo radic.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]