Netscape problem

Pavel JANIK ml. pjanik na aida.inet.cz
Pondělí Prosinec 16 09:01:37 CET 1996

> Martin "[Keso]" Keseg napsal:
> :
> : Na RH 4.0 sa pokusam nainstalovat netscape 3.0 a 3.1 ale obe padnu s hlaskou
> : bus error. Netscape nabehne ale akonahle sa dotknem mysou nejakeho tlacidla
> : uz to je v haji.
> :
> 	Viz nedavna diskuse o Netscape (ktera myslim mela uplne jiny
> Subject) v teto skupine. Zkuste netscapu predhodit libc 5.2.18
> (LD_PRELOAD=/usr/local/lib/netscape/libc.so.5.2.18 netscape)

Nechtel bych tu opet vyvolavat diskuzi o Netscape, ale moje stejne problemy
se vyresili tim, ze nepouzivam malloc z libc, ale gnumalloc. Dalsi informace
naleznete na http://www.inet.cz/weed/, kde se nachazi jak gnumalloc.tar.gz,
tak i skript run.netscape, pomoci ktereho se potom netscape pousti.

							Pavel JANIK ml.
--
"...you might as well skip the Xmas celebration completely, and instead
sit in front of your linux computer playing with the