Linux & ZIP

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Prosinec 16 15:56:00 CET 1996

> Date: Mon, 16 Dec 1996 15:32:41 +0100 (MET)
> From: Simonik Ivan <sim00iv na brno.inec.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Linux & ZIP

> poradite mi, jak pripojit ZIP drive pres paralelni port na Linux?
> (verze jadra staci, zbytek doctu, pokud v tom neni nejaky hatchek).

Stac vyrobit jadro se SCSI podporou pro ZIP pres paralelni port
snad kazda 2.0.x to bude umet). Nedavno se tu mluvilo o problemech
se ZIPem kontra paralelni tiskarna (viz

	http://www.kin.vslib.cz/hypermail/lnxupol/0280.html

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria