Swallow v Goodstuff + ical - problem

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Pondělí Prosinec 16 16:07:03 CET 1996

Dobry den vsem,

muzete prosim nekdo poradit s nasledujicim problemem: pouzivam fvwm 1.24
nebo kolik (tj. jeste jsem si nezprovoznil 2.0). Dnes jsem chtel pridat do
"knofliku" (GoodStuff) ical - moc hezky kalendar se zaznamem schuzek atd.,
tak, aby se v pozadi nastartoval okamzite, jakmile se zaloguji.

Pouzil jsem funkci Swallow, kterou bez problemu startuji xload a xlock.
Ical startuji s parametrem -iconic. Ouha, Swallow vubec nezabrala: jedna z
ikon v GoodStuff se preplacla prazdnym obdelnikem, a ikona ical se
umistila na desktop. Snad to popisuji zhruba srozumitelne.

Nevite nekdo, kde muze byt problem? Uz jsem s tim zabil vic casu, nez je
mi milo, a pritom bych ical opravdu rad pouzival.

Predem diky za vsechny napady.

S pozdravem

                           Honza Schier

Dept. of Adaptive Systems                    | anonymous: ftp.utia.cas.cz
Inst. of Information Theory and Automation   | gopher:    gopher.utia.cas.cz
Academy of Sciences of the Czech Republic    | WWW:       http://www.utia.cas.cz
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic   |

Tel:     +42 2 6605 2251                       Fax:     +42 2 688 4903
         +42 2 688  3421		       E-mail:  schier na utia.cas.cz