Nazor: Re: Mam pouzit Linux? + administrace

Marek Kubita marek na corpus.cz
Pondělí Prosinec 16 16:03:22 CET 1996

On 16 Dec 1996, Martin Mares wrote:

>    Docela zajimava varianta je take mSQL -- pro nekomercni pouziti zdarma,
> pro komercni za oproti konkurenci zanedbatelny poplatek a v ruznych
> testech vykonu predci mnohe zname SQL-servery.

Kdyz byla rec o tom, ze by to mel byt server v siti s windows klienty, k
Postgresu95 i mSQL jsou ODBC drivery pro Windows:

Postgres: http://stud1.tuwien.ac.at/~e9025461/

mSQL odbc driver se jmenuje Gorta a je nekde v ...msql/contrib na
prazskem sunsite.

Jeste k "lepsim databazim": samozrejme, ze SCO porty Informixu a jinych
databazi pod linuxem funguji, ale pri pripadnych problemech se nedovolate
pomoci - vyrobci databazi podporuji sve produkty na systemech, pro ktere
jsou urceny a uzivatelu komercnich databazi pod Linuxem nebude tolik, aby
se dalo spolehnout na support z konferenci.

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-