Mitsumi CD-ROM

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Neděle Prosinec 15 22:47:06 CET 1996

On Sat, 14 Dec 1996, Jan Miksatko wrote:

> 	predem se omlouvam za primitivni otazku, kterou doufam
> novackovi prominete...

Podle meho nazoru je vas dotaz naprosto v poradku.

> 	Naistaloval jsem Slackware Linux 1.2.13 a potrebuju nejak
> namountit moji Mitsumi CD-ROM 4x, kterou mam na EIDE na 2. kanale jako
> master - tedy neco jako /dev/hdc (???).

Ja mam presne tu samou mechaniku. Ja osobne pouzivam prikaz nasledujici:

mount -t iso9660 -r /dev/cdrom /mnt/cdrom

Ale nutno podoknouti, ze existuje symbolicky link /dev/cdrom -> /dev/hdc a
taky ze existuje adresar /mnt/cdrom.

Usetrete si cas, kdyz ten prikaz date do souboru a udelate z nej davku
tim, ze jako prvni radek vlozite #!/bin/sh, date soubor do pathu, a
udelate ho spustitelnym takto: chmod 755 <jmeno_souboru>.

Happy hacking

Nathan L. Cutler
Linux Enthusiast
ncutler na terminal.cz