DOC - format - popis

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Prosinec 17 12:59:08 CET 1996

Ondrej 'Feela' Filip wrote:
 > Nicmene jsem z toho vyrobil velice jednoduchy plugin

> Kde se da sehnat ten plugin ???
>                         Feela

Bohuzel nikde - byla to jen takova vejicka :-(. Je to spise
takovy jednoduchy pokus, a dokud to nebude umet aspon tu 7.0,
tak to nema smysl poustet. Az bude ta 7.0 (slyste, slyste,
lamaci datovych souboru), tak to udelam a poslu. Ale zatim
je fakt hrozne blbej. A navic Netscape sice uvolnil
SDK pro pluginy pro Un*x, M$W a ?Mac, ale dokumentace je
pouze pro druhe dva a neco sluvek k Un*xum a X-um mi docela
chybi. Takze s duverou ocekavejte veci budoucich.

BTW - pouziva to Motif :-((((

					Edheldil