X-ka

Martin Kormunda kormund3 na eryx1.zcu.cz
Úterý Prosinec 17 13:51:30 CET 1996

Zbynek Sotek 05-41131263 wrote:

> Ahoj,
>
> Poridil jsem si Linux Slakware 3.0 a X-ka 3.2.
> Mam problem s tim, ze se mi okna xtermu, seyonu, kalkulacky atd.
> pojmenovavaji Netscape a kdyz kliknu na okno,
> tak se mi neprepne na aktivni. Na to musim zmacknout
> prave tlacitko na mysi a vybrat jine okno.
>
> Nevite nekdo, kde je "zakopany pes"?

Moc to nechapu. Ale jakej mate window manager?

> Diky
> Zbynek Sotek
> SPT Telecom a.s.
> e-mail: pts04 na spt.cz

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |