Wanted: mailer pro X-windows

Pavel Zdenek zdenek na math.math.feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 17 15:35:00 CET 1996

Hezky den vespolek.

Vazeni, shanim nejaky komfortni mailovaci front-end do X-windows.
Mysicka, okynka, znate to. Uplne nejlepsi by bylo kdyby to vypadalo jako
MailTool od OpenWindows, co je soucasti Sun distribuce Solaris 1.1. Pri
hledani "mailtool" v linuxovych archivech jsem narazil pouze na jakysi
balik do FreeBSD ktery se mi neporadilo zkompilovat a jednu
nepochopitelnou utilitku zvici nekolika desitek kB (xmailtool4 se
to myslim jmenovalo).

Dekuji za pozornost.

P.S. Ja vim ze pine je nejlepsi, taky to neshanim pro sebe.