Mam pouzit Linux?

Pavel Sykora sykora na gandalf.fsih.cvut.cz
Úterý Prosinec 17 16:59:29 CET 1996

On 16 Dec 1996, Petr Snajdr wrote:

> BTW:Prekompiloval ho nekdo pod Linuxem ?

Ano, sam jsem to bez problemu kompiloval pod 1.2.13, nyni existuje, tusim,
i RPM pro RH 4 (viz RedHati incoming napr. na sunsite.mff.cuni.cz).

Existuje i primo Linuxovska verze velke komercni SQL databaze - ADABASu D.
Samozrejmosti je i ODBC pro Windows. Pak by nemel byt problem s odmitnutim
supportu.

Nerad bych zde delal reklamu, tak eventualni podrobnosti resp. kontakt na
distributora pripadnym zajemcum sdelim osobnim dopisem. (Ja sam s touto
firmou nemam nic spolecneho.)

S pozdravem

Pavel Sykora
<Pavel.Sykora na vsz.fsih.cvut.cz>