X-ka 2

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Úterý Prosinec 17 21:44:24 CET 1996

On 17 Dec 1996, Zbynek Sotek 05-41131263 wrote:

> Pro upresneni pouzivam fvwm a muj kolega verzi ala W95, a mame stejne
> problemy.
> Nevim, zda je to problem window manageru, ale PC jsem rebootoval a netscape
> jsem nespoustel. Presto mi "nekdo" prejmenovava okna. Netscape mam 3.01.
> Kolega Nescape nepouziva a ma stejne problemy, krome prejmenovani, tj.
> neprepinaji se nam okna dle kliknuti mysi.

A pravym cudlikem mysi se prepnout daji? Pripadne minimalizovat a
maximalizovat zvolene okno, takze se stane aktivnim, jde? Pokud ano, je to
klasicky problem. Musite zmacknout NumLock a razem vsechno pujde, jak
radi kolega. Je to zajimave, nevite, cim to je? Podobne se mi chova i mwm
pod SunOSem a OpenWindows..

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz