NW client

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Středa Prosinec 18 11:20:24 CET 1996

On Wed, 18 Dec 1996, Jan Kasprzak wrote:

> : Asi trochu lepis podpora Novellu bude v Caldere.Nemel jsem moznost to
> : odzkouset,ale
> : mam pocit,ze je tam hodne veci ( treba podporou NDS pocinaje )

Mohu potvrdit,

v Caldere je DOST dobry novellsky klient. Pracuje s NDS databazi serveru
3.X i 4.X, umoznuje pripojovat disky a tiskarny. Jako lahudka je v Caldere
take soubor toolu, kterymi je mozno spravovat novellsky server. Vse je
prehledne a podrobne popsano k prilozenem manualu.

Zdravi zhyralec L. Mrazek

|      Lubor Mrazek        |  E-mail:        mrazek na ipex.cz                 |
|      Internet Man        |  Phone & Fax:   +42 38 37372, 57594, 57632

|          IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner             |
|           Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic              |