Wanted: mailer pro X-windows

Ondrej Pejsa pejsa na clnet.cz
Středa Prosinec 18 17:57:06 CET 1996

Marek Kubita wrote:

> vybavilo se mi ze existuje neco v tcl:
>
> http://www.dtek.chalmers.se/~maf/ratatosk/
>
> ale osobne jsem nezkousel, pine je fakt nejlepsi (kdyz to musi byt, tak i
> v xtermovem okynku ovladane mysickou :-)

No, ja osobne jsem prave hledal mailer, ktery by umoznoval praci se
stejnymi sobory jako pine (tzn. na consoli pouzivat pine a pod Xama
pouzivat neco hezkyho) a nasel jsem TkRat (pravdepodobne zminovany
ratatosk, jenom jinde). Existuje dokonce jako RPM (www.redhat.com) a
nejspis se flaka i u nas na ftp (cca
ftp://ftp.clnet.cz/pub/linux/RedHat).

Opravdu doporucuju :-).

--
        Ondrej Pejsa <pejsa na clnet.cz>	       CLNet Ltd.
        -----------------------------          Jindricha z Lipe 124