ADMIN: Zakaz pristupu pro mecsro na mbox.vol.cz

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Středa Prosinec 18 22:43:02 CET 1996

	Zakazuji pristup do konference linux na muni.cz uzivateli
mecsro na mbox.vol.cz. Poslal jsem take zadost o vysvetleni na adresu
postmaster na vol.cz. Pokud tento ISP nebude ochoten situaci resit, je mozne,
ze budu nucen sahnout az k zakazu pristupu pro vsechny zakazniky
z mbox.vol.cz.

	Apeluji proto na cleny teto diskusni skupiny, jejichz ISP
je firma VOL, aby na postmaster na vol.cz napsali _slusnou_ zadost
o vysvetleni situace uzivateli mecsro na mbox.vol.cz a o zaruku,
ze se neco podobneho nebude opakovat. Muzete pridat upozorneni,
ze pokud nebudou situaci resit, hrozi nekteri spravcove diskusnich
listu zakazem pristupu pro celou domenu vol.cz. A klidne me muzete
jmenovat. Ale zakaz pro vol.cz bych delal opravdu velmi nerad.
Spis mi jde o to nejak je prinutit, aby zacali situaci resit.

	Dekuji za pozornost.

-Yenya, spravce listu linux na muni.cz.

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>         http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[                        ^^^ Note my new e-mail address!!!            ]]