Sendmail a httpd nemuzou najit localhost name

RHS Linux User borek na diaspar.ujep.cz
Čtvrtek Prosinec 19 01:20:36 CET 1996

   Nainstaloval jsem znova RedHat 3.0.3 a nejak se mi zmrsila konfigurace
site - sendmail a httpd nejsou schopne zjisti jmeno pocitace a rvou pri
startu:

Dec 14 16:32:40 localhost sendmail[176]: My unqualified host name
(localhost) unknown; sleeping for retry
Dec 14 16:33:40 localhost sendmail[176]: unable to qualify my own domain
name (localhost) -- using short name

   Vsechno jsem kontroloval, ale na nic jsem neprisel. Podle me to
nastaveni je dobre (/etc/HOSTNAME, /etc/resolv.conf, /etc/hosts...).
Nevite, v cem muze byt problem?

   Bye Borek

--

BOREK LUPOMESKY, network adminstrator
University of Jan Evangelista Purkyne, Usti nad Labem, Czech Republic