Q: Tisk pres SAMBU na NT printer

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Prosinec 19 16:35:15 CET 1996

Dobry den,

tisknu na tiskarnu pripojenou k Win NT pomoci programu smbclient.
Docela to funguje, (prihlasim se a udelam "put soubor.ps")
tak jsem chtel tisknout i z Netscapu, ale nedari se.

Pouzil jsem skript smbprint obsazeny v baliku samby, potom jsem zkusil
i ten co je uvedeny v SMB-HOWTO. Ani jeden z nich nejede, prestoze
se nachazim ve vzorove situaci - u NTcek je postscriptova tiskarna
HP LJ 5MP.

Nemate nekdo po ruce chodivy smbprint+printcap, abych to zkusil?

Delam to nasledovne:
bash# smbclient "\\\\NT-UAI\\HPLaserJ" moje_heslo -N -P
Vysledek = O.K.

A  smbprint konci radkem:
/usr/bin/smbclient "\\\\$server\\$service" $password -U $user -N -P >>
$logfile
Vysledek - chyba (s $user i bez neho)

          diky
                pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |