Sendmail a nejblizsi server

Juraj Panko Juraj.Panko na tuke.sk
Pátek Prosinec 20 14:50:56 CET 1996

			Dobry den !
According to Ondrej Koala Vacha.
> Zdravim vsechny,

> mam takovy mensi problemek. Loguji se z domu na pocitac po telefoni lince.
> Obcas posilam e-maily na adresy, na ktere je spatne spojeni.
> Sendmail pak pracuje i v pripade kratkeho dopisu relativne dlouho, radove
> minuty. Vysvetluji si to tak, ze sendmail se snazi navazat spojeni
> az s tim cilovym pocitacem, a to mu trva tak dlouho. Neda se mu nejak rict,
> aby postu poslal na ten nejblizsi (==na ten, na kterem mam schranku),
> aby to bylo rychle, a ja se mohl odpojit?
"pomala" adresa:   uzivatel na pocitac.pomalej.domeny

potom najjednoduchsie riesenie sa da najst v RFC:

 	uzivatel%pocitac.pomalej.domeny na pocitac.rychlej.domeny

Ale mozno by bolo rozumnejsie pouzivat iny SMTP server na blizku (ktory
Vam to dovoli) (trebars smtp Vasho ISP) a nebudete mat tieto problemy.
Juraj Panko
panko na ccsun.tuke.sk