Announce: Debian packages

Milan Zamazal pdm na blackbird.ics.muni.cz
Pátek Prosinec 20 19:49:18 CET 1996

[ QP jsou zde zcela zamerne.  Komu se to nelibi, at to necte. ]

Podařilo se mi vytvořit následující package pro Debian, které se
nějakým způsobem vztahují k českému, příp. i slovenskému, prostředí:

* Oficiální: Tyto package se dříve či později objeví v `bo' distribuci.
  - emacs-czech_3.3-1.deb
    Čeština pro Emacs.
  - xfntil2_1.0.deb
    ISO 8859-2 fonty pro Xy.
  - xfntil2-nonfree_1.0.deb
    Non-free ISO 8859-2 fonty pro Xy.

* Neoficiální: Tyto package jsou k dispozici na
    `ftp://blackbird.ics.muni.cz/pub/debian/'.  Jejich používání
    příliš nedoporučuji, ale kdo chce kam, pomozme mu tam.
  - csfontsdeb_0.1.deb
  - csplaindeb_0.1.deb
  - cslatexdeb_0.1.deb
  Upozorňuji, že tyto package mají daleko k dokonalosti.  Cílem bylo
  hlavně vytvořit vůbec nějaké package a to co nejdříve (práce kvapná
  málo, ale aspoň trochu, platná).  Pokud jsem se někde spletl,
  dejte mi vědět a pokusím se to opravit.
  !! Předtím, než se případně budete pokoušet instalovat cslatexdeb,
     nastavte si pomocí programu `texhyphenconfig' *pouze* anglické
     dělení slov.

No nic, už musím běžet, doufám, že ten LaTeX funguje. :-)

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic