Dve klavesnice?

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 26 14:25:37 CET 1996

Hynek Med (xmedh02 na manes.vse.cz) wrote:
: Vesele vanoce,
:
: bylo mi znamo, ze k PC lze pripojit dve graficke karty a dva monitory, ale
: ted jsem se z nejakeho popisu BIOSu dozvedel, ze pry i dve klavesnice.
: Nevite, jestli to Linux nejak podporuje?

Ja jsem se s tim potykal, a nakonec to dopadlo tak, ze jsem si za
200Kc koupil terminal Wyse (jedna firma se jich zbavuje). Myslim,
ze jeste tak 4 maj, takze kdybys chtel tak ti dam kontakt - budou
radi zese jich zbavej.

This is my little buggy signature...				Pavel