Dotaz - sound mixer

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Pátek Prosinec 27 17:57:25 CET 1996

Pavel JANIK ml. wrote:

> Ja bych vyzkousel prohodit draty k repro :-))

Strcil jsem sluchatka(testoval jsem dvoje od Sony) primo do karty a to
same. Jestlize do karty zavedu vystup z kazetaku, je to taky OK. Pokud
by to bylo jenom mixerem, nemel by byt problem prepsat ovladac - ale ja
mam podezreni, ze to celou digitalni cast hraje opacne. Zkuste prehrat
pripojeny soubor a napsat mi, jestli se zvuk presouva nejdriv nalevo a
pak napravo, nebo opacne. U me to jde nejdriv doleva. Ja mam zatim
podezreni na vyrobce karty, ze pripojil digitalni cast opacne - myslim
ze by to byla celkem kuriozita.

--

Ondrej Palkovsky, Prague
ondrap na hotmail.com