Netscape pro Linux

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Pátek Listopad 1 15:13:38 CET 1996

> asi jsem opravdu spatny uzivatel site Internet, ale jiz treti den marne
> hledam Netscape pro Linux. Muzete mi napsat adresu, kde bych ho mohl
> sehnat..?

  Kdyz neco hledate na ftp tak bych to zkusil prez Parkera.

  telnet://parker@parker.vslib.cz

  Odkaz na WWW na nej najdete na me strance

   http://www.inf.upol.cz/~michlv/addressbook.shtml#search

                                            Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *