Sound Galaxy PRO 16 II

Honzaf filipovsky na hjcomp.cz
Pátek Listopad 1 19:45:38 CET 1996

Tomas Vobruba <vobruba na hunter.math.muni.cz> píše v článku
<199610211111.AA06994 na hunter.math.muni.cz>...

..
..

> s SB16, to pisou vyrobci na krabici, aby to bylo prodejne.Ke vsemu s
kartami
> SG nemam dobre zkusenosti ani jinde (WIN95,DOS....).Tato karta je
win 95 je jediny system co jsem zkousel (dos win3.11 95) a chodila
ok..jinak nas zakaznik ji mel na linuxu (slackware co se rozesilal s
computerworldem +updaty z inetu, a vubec si nestezoval..)

> P.S Nejsem si tim zcela jist, protoze s touto kartou mam zkusenosti jenom
> pod systemy kompatibilnimi s MS-DOS.
sme na tom podobne :))
filipovsky na hjcomp.cz