ppp server a RedHat - jeste jednou

Pavel Formanek pavel na bivoj.it.cas.cz
Pondělí Listopad 4 12:05:49 CET 1996

 Zdravicko,

Minuly tyden jsem psal do konference o problemu s ppp daemonem
konfiguravanym jako server.
Nevim jestli mail do konference vubec dosel, protoze me v te dobe prestala
posta z konference chodit a musel jsem se odhlasit a prihlasit znovu.
To je ale vedlejsi a na problem jsem si odpovedel sam:
pppd se nespoustel suid root.
Vyvstal mi ale problem dalsi, se kterym zapasim uz nekolik dni marne.
pppd mam jako server rozbehnuty na pocitaci 486/66 se Slackware 3.0
a jadrem 1.3.58. Vse chodi OK.
Kdyz jsem tutez konfiguraci rozchodil na RedHatu (Colgate) -Pentium 133
nestacil jsem se divit.
Pppd s parametrem proxyarp sice nastavi routovaci tabulky, ale
routuje jen jednosmerne !
To znamena, ze ze site ve ktere je zmineny RedHat vidim a muzu pracovat
s pocitacem pripojenym pres ppp, ale ze vzdaleneho pocitace pripojeneho
ppp vidim jen a pouze pocitac s ppp serverem.
Jadrem to neni, uz jsem zkousel (naprosto bez problemu) spustit Redhat
se zminenym jadrem 1.3.58 a nic se nezmenilo.

Ma nekdo nejakou ideu, kam se jeste podivat - kde by mohl byt zadrhel?

                        P.F.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel na bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic