lilo - problem

Petr Barta orin na czech.net
Pondělí Listopad 4 14:49:17 CET 1996

On Sat, 2 Nov 1996, Jan Kasprzak wrote:

> : 	mozna otravuju s blbosti, ale najde se nekdo, kdo mi poradi, jak
> : nainstalovat lilo na /dev/hdb2, ktery je primountovany na /mnt. Ma celou
> : potrebnou adresarovou strukturu, existuje taky /mnt/etc/lilo.conf pro
> : tenhle disk.
>
> 	lilo -r /mnt
Tohle jsem samozrejme zkousel, bez uspechu. Zavada byla jinde - musel jsem
do lilo.conf jeste pripsat:
	disk = /dev/hdb
	bios = 0x80

Potom se lilo nainstalovalo bez potizi. Cely problem to ale neresi,
protoze ted bootovani zatuhne na hlasce "VFS: Mounted root (ex2
filesystem) readonly" a dal se ani nehne. Zkousel jsem samozrejme bootovat
jako z /hda2, /hdb2, i z instalacky s parametrem root=/dev/hdb2. Ve vsech
pripadech je prubeh stejny. Mam dojem, ze se nezacne spoustet init, ale
ani nahodou nevim proc. Muze mi nekdo poradit?

				Petr Barta