READ THIS: Server v Internetu

Lubor Mrazek mrazek na zuzana.ipex.cz
Pondělí Listopad 4 15:59:14 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Tomas Vobruba wrote:

> [...]

Hezke odpoledne,

Autor te knihy je vedouci Akademickeho pocitacoveho strediska Jihoceske
Univerzity ing. Ladislav Lhotka CSc. a k zastizeni je napr na emailu:
lhotka na jcu.cz. Tam zasilejte Vsechnu chvalu :-). Kopii tohohle mailu jsem
mu uz poslal.

Jinak kompletni nabidku nakladatelstvi Kopp muzete najit na
http://www.kopp.cz, kde se knihy daji i objednavat. Vse bezi zatim v
overovacim provozu, ale uz to chodi.

Zdravi L. Mrazek

|      Lubor Mrazek        |  E-mail:        mrazek na ipex.cz                 |
|      Internet Man        |  Phone & Fax:   +42 38 37372, 57594, 57632     |
|          IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner             |
|           Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic              |