jak zjistit jestli bezi proces...

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 5 08:57:11 CET 1996

On Tue, 5 Nov 1996, Jakub Jelinek wrote:

> Viz napr. program pidof z procps... Vsechno se dela pres /proc

Jo, to je elegantni. Ale ne na vsech UNIXech - treba na Linuxu jo (a koho
zajima co jineho :-) ) ale neda se na to spolehat vsude. Nektare systemy
/proc vubec nemaji.

Pokud ja, tak se taci proste podivat do /proc zda tam je podadresar
daneho jmena. Hledam treba pid 1234, takze se kouknu zda existuje adresar
/proc/1234. Na Linuxu to funguje.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>