Error opening terminal: con80x25

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Listopad 5 12:21:15 CET 1996

Instaloval jsem si Debiana, vse O.K., jenze jsem pozapomnel nainstalovat
modul pro ethernetovou kartu. Takze jsem pustil instalaci znova (z diskett
BOOT/ROOT) a v instalacnim menu uz jen doinstaloval ten chybejici modul a
nfs.
Karta bezi, jen mi zacala a konsolu poustet kazdou chvili hlasku:
mismatched read page pointers 0 vs. c.
Ale jinak chodi.

Pokus o instalaci modulu nfs skoncil chybou:
nfs-mkmod undefined
... atd. (11 dalsich symbolu)
These module symbols (from linux-2.0.6) don't match your linux-2.0.6  :-(

Navic ted nemuzu pustit zadny editor ani nic jineho, vse konci hlaskou:
Error opening terminal: con80x25

Koukal jsem do /etc a do /dev, jestli se mi tam neco neprepsalo, ale nic
podezreleho jsem neobjevil.

Diky za tip.

Petr Herman