Harddisk spindown

dvorakj dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 5 13:46:24 CET 1996

Jaromir Koutek wrote:

| dvorakj (dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz) wrote:
|
| : nevite, proc update porad neco zapisuje?  Kdyz si nastavim spindown
| : time na 30 sekund (hdparm -S 6 /dev/hda), tak mi harddisk nikdy
|
| Mam dojem, ze se kazdou minutu spousti (aspon u RedHat 4) atrun a ten
| to vzdycky zapise do syslogu. Ja sem to vyresil tak, ze jsem vyhodil
| atrun, mozna by stacilo nejak zakazat to logovani, ale zatim me to
| nevadilo natolik, abych to menil.

Mam hodne opracovany Slackware 3.0.0, ale v tomhle jsem se jeste nevrtal.
Muj /var/spool/cron/crontabs/root ma nasledujici dve polozky:

1. Kazdych pet minut zavolat atrun.

2. Kazdy den v 7:40 rano zavolat updatedb,
   ktery udrzuje databazi pro locate.

Z nich to tedy zadny nebude.
Nevite, co jineho by mohlo kazdou pulminutu neco nekam psat?  Vzdyt i
kdyby to zapsalo 1 byte, uz bych mel logy tak dlouhe, ze bych to
urcite poznal; tim chci rict, ze ted tak dlouhe nejsou.

Honza Dvorak