Off-topic: novinarova cestina (Problem z programem top)

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Listopad 6 11:58:55 CET 1996

On Tue, 5 Nov 1996, Martin Kamin wrote:

> From: Martin Kamin <kamin na cpress.cz>
> Subject: Problem z programem top

> Překládám, ladím, pořád padá. Mám neuvěřitelné problémy s aplikací
> top, který cyklicky vypisuje stav procesů v paměti, jejich velikosti a
> spotřebovaný čas v režimu jádra a uživatele...

> Martin Kamín
> Connect!
> http://www.cpress.cz/connect

Dobry den vespolek.

Omlouvam se za off-topic. Ale:
Kdo uz jiny nez novinari by nam mel jit prikladem v pouzivani cestiny?
(Krome te hruzy v Subj. je tam jeste: 'problemy s aplikaci top, ktery...'
(misto ktera).) (Tady uz je to 's' najednou spravne. :-) )
Lidicky, prosim vas, ctete si to po sobe!

 S omluvou, diky a pozdravem vsem
                                      Bohumil Chalupa