Co je *wpe?

Marek Andricik andricik na oko.fei.tuke.sk
Středa Listopad 6 10:49:23 CET 1996

Milan Zamazal wrote:

>     PJ: A nyni muj osobni nazor - myslim, ze by vsichni programatori
>     PJ: meli vyzkouset wpe (zvlaste ti, kteri chteji (a nebo musi :-()
>     PJ: programovat ve vice nez jednom jazyce).
>
> Jestli to nekdo mini s programovanim vazne, mel by se spise orientovat
> na Emacs.  Copak ve wpe se daji psat programy (kdyz jsem to zkousel
> asi pred rokem posledne, silne to pripominalo ten hruzostrasny editor
> od Borlandu)? ;-)

Hmm, a co ti, ktorym staci screen, vim a ./run?  Asi som prilis staromodny...

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-    andricik na oko.fei.tuke.sk, http://oko.fei.tuke.sk/~andricik