Nahla umrti karty NE2000 s kernely >=2.0.22

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Listopad 6 19:20:21 CET 1996

On Wed, 6 Nov 1996, Jaroslav Pribyl wrote:

> Ja pozivam 3Com a ty nemiraj ani nahodou. Ale jednomu kolegovi takhle
> umiral Svec pod NT i 95. Linux se taprve uci, ale pouzije jiz zminenou
> 3Com.

Jak jsem napsal, ten Svec umira jen s jadry >=2.0.22. Se starsimi je to v
pohode, v DOSu je to v pohode, ve Windows 95 je to v pohode. A navic to
vypada ze je to problem specificky s timto konkretnim druhem karty, ne se
vsemi NE2000. Ozval se mi Michal Kocer, ze mu na vice pocitacich NE2000
bezi v pohode. Takze si myslim ze chyba je v Linuxovem driveru. Nevite
nekdo kam o tom napsat aby "se to opravilo"?

Ne ze bych nejak priserne lpel na NE2000, ale je to nejlevnejsi rozumne
pouzitelny druh sitove karty. 3COM jsou prece jen drazsi. A podle toho
jsem se rozhodl.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>