SQL

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 7 10:45:23 CET 1996

Linux konferencia wrote:

>         hi !
> Ma niekto skusenosti s SQL serverom pod linuxom ?
> Vitam vsetky rady a podnety, potrebujem spojazdnit nejaky slusny server...
>
>                                                 mathew

:-)

Slusne vychovany server, to bych taky potreboval....

Zrovna ted zkousime rozjet Oracle7 pro SCO na Linuxu.
Vypada to nadejne, pouze je treba dokompilovat jakesi drobnosti,
a protoze nemame SCOcko, kde vy bylo cecko, tak to uvazlo
na mrtvem bode.
Jestli nekdo mate SCO s kompilatorem, dejte mi prosim vedet.

V IPEXu pouzivali Empress a byli s tim spokojeni (az na tu cenu).

Existuje i ADABAS D pro Linux, ale ten jsem jeste nezkousel.
Kolega instaloval verzi pro NT, anglicka verze nejela, nemecka
sice beha, aly my co sme se narodili az po valce ... ;-)

Muj kamarad provozuje mSQL - je to free, myslim ze nema
implementovanou kompletni mnozinu SQL prikazu. Ale jinak
je to dobry.

                                    pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |