Odstreleni XDM

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 7 13:15:51 CET 1996

: >
: >  nakonfiguroval jsem si xdm a spoustim ted svuj linux s runlevelem 4
: > (tj. LILO: LINUX 4), takze se pak loguju rovnou do X-u. Mam ale problem
: > tuto konfiguraci ukoncit - CTRL-ALT-DEL mi logovaci okno bere jako '.',
: > CTRL-ALT-BACKSPACE sice shodi logovaci okno, resp. Xserver, ale xdm jej
: 								 ^^^^^
: neni toto spis init, ktery ma v inittabu respawn? staci zmenit respawn na
: once a Ctrl-Alt-Backspace by melo Xy shodit. I kdyz normalni pouziti xdm je
: takove, ze sedi na runlevelu 5 (ne 4) a ma respawn...
:
	Myslim, ze po ctrl-alt-backspace se shazuje jen X-server
a xdm ho nahodi znovu. Takze "once" v inittabu podle me nepomuze.

	Shozeni systemu resim tak, ze se prepnu na textovou konzolu
(ctrl-alt-f2) a pak shodim system (ctrl-alt-del).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]