e2fs

Jan Derfinak derfinak na oko.fei.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 7 18:52:26 CET 1996

Peter Popovec (popovec na oko.fei.tuke.sk) wrote:
: Dobry den!
:
: Na mojom disku zacina linuxacka particia od 1021 cylindru. Konci na 1600
: cyl. Od jej konca (1601 cyl) po koniec disku ostava asi 40 volnych
: cylindrov.  Potrebujem presunut linuxacku particiu prave o tych 40 cylindrov
: smerom ku koncu disku. (teda aby zacinala na 1061 cylindry). Predstava je
: asi nasledovna:
: a) bootnem dos a pomocov kratkeho programceku presuniem particiu e2fs
:    na pozadovane miesto
: b) diskeditorom  zmenim particku tabulku tak aby spravne ukazovala na
:    linux. particiu.
:
: Otazka je, ci e2fs nema v sebe niekde ulozene cisla cylindrov ktore
: obsadzuje. To by narusilo celu operaciu. A nevie niekto ako najjednoduchsie
: presunut pod dosom particiu ? (pripadne linuxom, nie je to root particia)
: Pripadne existuje nejaky program ktory zmeni dlzku e2fs particie bez straty
: dat?
:
: 	S pozdravom
: 			Peter Popovec
: --
: +------------------------------------------------------+
: | POPOVEC Peter	      e-mail:popovec na oko.fei.tuke.sk   |
: | Kosice, Magurska 13        popovecp na hron.fei.tuke.sk |

Poznas dosovsky programcek 'presizer'. Dokaze menit velkosti dosovskych
particii (pridavat alebo uberat zo zaciatku alebo z konca) presuvat ich,
menit velkost clustrov (pozor toto je uz destruktivne). Particie inych OS
vie iba presuvat(teda myslim, robil som s nim pred rokom), ale to myslim
potrebujes. Najes ho na:

ftp.elf.stuba.sk adresar /pub/pc/utildisk/presz112.zip

					jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
                        Rolling Stones