dosemulator

Jan Derfinak derfinak na oko.fei.tuke.sk
Pátek Listopad 8 10:11:50 CET 1996

Pavel Machek (machek na atrey.karlin.mff.cuni.cz) wrote:
: Jan Skonc (skonc na ccsun.tuke.sk) wrote:
: : Nevie mi niekto pomoct s dosemulatorom?
: : Zobral som ho zo siete ver. 0.60.4  a po skomlipovani po spusteni "dos"
: : oznamil mi toto :"emumodule not loaded or wrong version"
: : Pri kompilacii emu.c sa vyskytli problemy.
:
: Myslim ze dosemu potrebuje podporu v kernelu. Coz by mohlo byt ono.
: --
: --
: This is my little buggy signature...				Pavel

Pred spustenim dosemu musis najprv natiahnut do pamate moduly. Myslim, ze
prikazom insmod, ale nie som si uz isty. Urcite je to vsak dobre popisane v
dokumentacii k dosemu (QuickStart).

				Jan Derfinak <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones