AT&T

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Listopad 8 11:52:37 CET 1996

> : Podporuje linux AT&T ? Ak nie ako ho k tomu treba 'prinutit' ?
> :
> 	Proc by mel nekomercni system podporovat nejvetsi
> telefonni spolecnost ve Spojenych Statech? A jak byste si tu podporu

No, myslim ze ta otazka mela byt pochopena asi jako:
"Je v Linuxu nejaka podpora pro produkty AT&T" ?
Asi melo byt blize specifikovano, jake produkty ma tazatel na mysli.

Na muzu odpovedet zatim tak, ze jsem si pri instalaci Debiana 1.1,
kernel tusim 2.0.6 mimodek povsiml, ze tam je mezi moduly skupiny net
jeden modul pro podporu sitove (bezdratove) karty WAWELAN, coz je
jeden z produktu AT&T.

Takze: Ano, Linux podporuje AT&T, protoze tento modul jiste povede
k tomu, ze uzivatele Linuxu si zacnou kupovat karty WAWELAN
(u nas za nejakych bratru radove 30.000,- Kc) a tim zvysi zisky
spolecnosti AT&T.
Pokud jsem si vsiml, je to zatim snad jedina "bezdratova" (radiova UKV)
ethernetova karta, ktera ma v Linuxu podporu. Takze bacha na to, Linux
podporuje monopolisticke tendence AT&T :-) :-) :-)

Petr Herman