ftp - adresar

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 8 13:44:08 CET 1996

> ftp to neumi, ale ncftp jo, prikaz je potom get -R *

  Pokud je na druhe strane inteligentni demon (coz je pomerne caste),
lze cely adresar 'xxxx' stahnout rovnou zabaleny napriklad pomoci
'get xxxx.tar.gz'. Tim se navic zkracuje cas prenosu. WU-ftpd to
napriklad umi.

                                                    Michal Kubecek